Statistiken ljuger inte?

15 Okt

20121015-121207.jpg

För ett tag sedan så skrev jag ett inlägg om bland annat kött och styckscheman. Inledningsvis i inlägget konstaterar jag att olika varianter på ordet styckschema är det absolut vanligaste sökordet som driver trafik till bloggen.

Och det var sannerligen ingen lögn; ovan ser du topplistan för sökord för de senaste trettio dagarna. Listan är rätt mycket längre och den stora merparten av sökorden är just varianter på just styckschema, med varierande stavning och andra tillagda sökord. Sedan bloggen startade har 274 personer hamnat här med hjälp sökordet styckningsschema.

Och det är ju mitt i älgjakten, så jag kan inte påstå att jag är förvånad.

Kommentera

