Än slant den hit, och än slant den dit

3 Apr

Ja, kära läsare, det svänger än hit och än dit. Nu har jag bytt tillbaka till det gamla bloggtemat igen, dock med ny färg. Jag vill egentligen ha ett mer renodlat tema, men den snygga tema som som erbjuds med standardinställningar av wordpress.com passar inte mina övriga önskemål om att kunna aktivera vissa widgets (exempelvis menyerna i högerspalten) etc.

Hade jag varit skickligare på exempelvis html, så hade jag kunnat köpa avancerade inställningar och hackat lite själv. Men jag är inte bra nog. Så enkelt är det.

Nu får ni dras med prickarna ett tag till, till nästa gång jag tröttnar och vill piffa upp bloggen lite.

Ett svar to “Än slant den hit, och än slant den dit”

  1. Sötlakrits och smultronhjärtan 3 april, 2012 den 12:26 #

    Hm, prickarna kunde visst skippas… Måste fundera på det ett tag.

Kommentera

