Recension av chips

28 Feb

Ja just det. Jag har ju lovat att uttala mig om de nya chipsen jag köpte till helgens schlagerfest. Det får bli ett kort uttalande, finns inte så mycket mer att säga.

Smaken var mycket, mycket märklig. Den påminde inte överhuvudtaget om ostburgare. Men det fanns en touch av kött i smaken och de var ganska syrliga. Mycket, mycket märkligt var det, kan inte alls påminna mig något de liknar smakmässigt. Med detta sagt, de var ändå lätt beroendeframkallande, det var något med smaken som gjorde att jag tog ett till. Och ett till. Och ett till. Men någon mer påse blir det nog inte. Dock stort plus för den smalräfflade strukturen. Den gillar jag.

Kommentera

