En blivande klassiker?

23 Feb

Hittade en ny chipssmak i affären nyligen, Estrella Chesse Burger Limited Edition (joråsåatt, fint ska det vara). Jag är ju lite svag för chips. Lite lätt sådär. Man kan kanske säga att det är vad jag skulle äta resten av mitt liv, om jag fick välja en enda sak.

20120223-180616.jpg
Jag tänker så här: Chips är gott. Cheeseburgare (är det ens ett ord?) är gott. Chips är gott (sa jag det?). Och alla goda ting är ju tre. Chips, cheeseburgare och chips således.

Om de faktiskt är goda eller inte vet jag på lördag. Då ska de sköljas ner med rikliga mängder schlager. Men i teorin känns de lite som Björn Ranelid i mello – en helt vansinnig kombination som vara ett geni (eller en dåre) kan ha kommit på. Kan bli succé, kan bli fiasko.

Vi vet ju hur det gick för BR.

3 svar to “En blivande klassiker?”

  1. Pärra 23 februari, 2012 den 19:24 #

    Tyckte det stod loud & nasty på påsen! Vem vet, det kanske är så!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Lite fler tankar om chips. Och en vädjan. « - 24 februari, 2012

    […] går skrev jag om Estrellas nya chipssmak Cheese Burger Limited Edition. Det gjorde jag här. Efter att jag skrivit inlägget kunde jag inte låta bli att tänka på chips en stund. Jag gillar […]

  2. Recension av chips « - 28 februari, 2012

    […] just det. Jag har ju lovat att uttala mig om de nya chipsen jag köpte till helgens schlagerfest. Det får bli ett kort uttalande, finns inte så mycket mer […]

Kommentera

