Klassisk vecka

21 Feb

Ok, då kör vi.

En lång frånvaro från bloggen kräver sin tribut. Därför bjuder jag på en temavecka: Klassisk vecka.

Varje dag denna vecka (vardagar) ska jag laga och blogga om riktiga middagsklassiker. Och då menar jag inte typisk husmanskost, utan mat som jag åt som barn. Mammas mat helt enkelt, fast på mitt vis.

Mina klassiker. Häng med!

3 svar to “Klassisk vecka”

  1. Karlbergs kök 21 februari, 2012 den 19:16 #

    Jaaa! Precis vad jag behöver, inspirationen borta här. Utsnyten eller nåt.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Klassiker 3: Kyckling i currysås – dagen efter « - 23 februari, 2012

    […] Världens bästa dagen efter kvällen före. Och ändå förtjänar det inte ens en bild. Men det förtjänar en egen dag i klassikerveckan! […]

Kommentera

