Ny inspiration

1 Feb

Jag tyckte det var dags för ny inspiration. Du vet, sådan inspiration som man bara kan få av en helt ny och skinande pryl. Inte den sortens halvfisljumma inspiration som dyker upp när man inser att det nog trots allt går att använda både spenat och curry i kvällens middag. Jag pratar ny inspiration som tar med matlagsningslusten på resor långt utanför bekvämlighetszonen.

Så därför har jag beställt en bok. Tadaa!

Men inte vilken bok som helst, utan ett litet alster som heter ”The Vintage Tea Party Book” av Angel Adoree. Kan köpas i de flesta onlinebokbutikerna. Jag köper den osedd, har bara sett lite bilder på nätet, men det är mycket lovande bilder. Fulladdad med smällkarameller i form av bakelser och sandwiches och mycket mer verkar den vara i alla fall. Det tar ett par dagar för boken att dyka upp, men sen ska ni få se på helt andra bullar. Bokstavligt talat.

Ett svar to “Ny inspiration”

Trackbacks/Pingbacks

  1. I väntan på vaddå? « - 2 februari, 2012

    […] väntan på nåt gott förstås. I väntan på att inspirationsboken ska dyka upp så surfar jag runt lite på alltommat.se. Jag gillar deras receptsök och bredden på […]

Kommentera

