Soffliggare

27 Dec

Lite dåligt med uppdateringar senaste veckan, jag vet. Det är ju ändå jul, tänker du, männskan måste väl ha stått i köket konstant? Icke. Jag har varit gäst och mest gjort nytta genom dukning och liknande.

Inför jul blev det däremot lite gotte, vilket jag ju nämnde redan i förra inlägget. Och recepten är fortfarande på väg. Jag lovar.

Nu i veckan blir det mest latmat med julrester. Fram till helgen, då nyårsrecepten åker fram. Jag har sparat det bästa – nästan som en sen julklapp – jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska laga. Planera och läsa recept, yey!

Kommentera

