Skrivkramp

27 Okt

Ja, jag har drabbats av den berömda skrivkrampen.

Och trots att jag har lovat inlägg om svampplockningsutrustning, extra-allt-mat och mer DIY, så blir det liksom inget. Det kommer inget. Det är ketchup utan ett lyckligt slut. Det kommer inget. Sen kommer inget. Sen kommer inget. Och tillslut kommer… ingenting.

Det märks kan jag säga. Mina redan låga besökarsiffror har rasat. Idag har jag haft en (1!) besökare. Jag själv…

Hjälp – vad ska jag skriva om? Eller räcker det nu, ska jag bara lägga ner?

PS. Ang bilden – writers block, haha…

3 svar to “Skrivkramp”

  1. Karlbergs kök 27 oktober, 2011 den 20:14 #

    Men kalrt du ska fortsätta!! Vad ska jag annars få inspiration av?! Jag har bestämt mig för att skrivkramp aldrig får bli en fråga för Karlbergs kök, alltså skriver jag utan större prestationskrav på mig själv. Dä blir som dä blir. Ibland lysande, ofta rena mörkret. 🙂

  2. Markus 27 oktober, 2011 den 21:09 #

    Ta foton och lägg ut med en kort kommentar. Du passerar väl massa spännande till och från jobbet? 🙂
    Eller fokusera en stund på att flitigt kommentera andras bloggar tills skrivlustan återvänder, så kan du ändå få några nya läsare.

  3. Cecilia 5 november, 2011 den 14:28 #

    Du är ämnad för att skriva! Så är det bara! Men bara om du själv har lust!

Kommentera

