Blå blå vindar och vatten

8 Aug

Jag har tillbringat en ovanligt stor del av min semester till sjöss. Jag säger ovanligt stor, eftersom lyckats vara mer på sjön i år  än när jag hade egen båt. Trots att jag bara snyltat på andras flytetyg. Mycket märkligt det hela.

Semesterns sista dagar ägnade jag åt fantastisk segling i Stockholms skärgård; Finnhamn-Sandhamn-Härsö-Hem. Riktigt bra segling under en sol som strålade från klarblå himmel. Ibland blir det inte bättre än så.

På Härsö klättrade jag såklart upp på den höga klippa som kallas Domkyrkan. Vilken utsikt!

Hm, ja. Jag har ju skaffat en liten app som jag kan göra fotokollage med. Kanske lite simpelt och tråkigt, men eftersom jag faktiskt bara fotar och redigerar mina bilder med telefonen så är det lite kul att kunna variera sig. Risk för överanvändning?

Skepp ohoj!

Kommentera

