Om kläder igen

8 Jan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag kollade lite extra på stadium.se igår kväll, efter att flera på jogg.se tipsat om att Stadiums eget märke soc är mycket prisvärda. Jag har själv tidigare testat deras kläder för ”jympa” och varit nöjd med det.

Just nu hade de lite rabatt på ett par tights och en jacka, som enligt lagerstatus på webben även ska finnas i min storlek på butiken i stan. Funderar på att ta den vägen hem idag…

Tyvärr, måste jag säga, så är jackan rosa/cerise. Men då matchar den ju min nya iPod som också är rosa (även om jag ville ha en silvrig). Men den kan ju se helt funkis ut i verkligeheten, man vet aldrig. Eller se ännu mer rosa ut förstås…

Kommentera

