Snälla Tomten…

19 Dec

Jag har varit en snäll flicka hela året så jag önskar mig följande:

  • En löparjacka, med bra material som både andas och funkar i lite kallare väder (för annars kommer det blir en plåga att träna i mellandagarna).
  • En iPod Shuffle 1Gb, en orange eller silvrig, så att jag kan fördriva tiden lite mer.
  • Träningstrumpor. Ankelhöga (alltså till fotknölen).

That’s it! Inte alltför utsvävande lista va…

2 svar to “Snälla Tomten…”

  1. Markus 24 december, 2008 den 20:16 #

    Nå, vad kom tomten med då? Själv sitter jag här med ett antal kilo tunga gjutjärnspannor. Kanske går att använda som träningsredskap även dem? Lägga på lite extra tyngd om inte annat.

    • Sophia 5 januari, 2009 den 09:13 #

      Tomten kom med en iPod Shuffle, en rosa… jag tror inte att Tomten hade läst min lisa.

Kommentera

