Nytt försök

11 Dec

Torsdag, snö, och ett nytt försök att klämma vecka 1 i träningsschemat. Idag ska jag få inviga mina nya skor, spännande värre.

Det är samma pass som i måndags och jag känner mig väldigt taggad att klara av det, lite lite bättre än senast.

En helt annan sak: Jag gillar att träna till musik. Men jag har ingen tillräckligt bra musikspelare. Min iPod från 2004 väger alldeles för mycket för att kunna placeras någonstans i kläderna under träningen. Och eftersom modellen är så gammal, finns det inga tillbehör att köpa längre. Särskilt inte fodral för träning.

Och det kan hända att jag är för dumsnål för att köpa mig en ny, liten iPod. Det finns ju faktiskt de som bara har 1 gb minne, som kostar 400. Borde inte vara något att tveka på för någon som precis köpt konsertbiljetter för 1300 spänn… livet är inte rationellt. Eller, är det kanske jag som inte är det… Hmmm.

Hoppas tomten snappar upp detta. Hoppas hoppas…

Kommentera

