Att sko sig, del 2

10 Dec

Jag införskaffade ett par nya skor igår. Asics GT-2130, eller vad de nu hette. Bra pris på Stadium, som sagt, och min storlek fanns. Så det var inte mycket att tveka på.

Jag ser fram emot att inviga dem! Hoppas bara att de passar, även med mina inlägg i. Jag hade såklart inte dem i skorna igår, när jag provade. Och i värsta fall gör de att jag behöver gå upp en halv storlek. Jag håller tummarna för att det inte ska behövas.

Mina väldigt långa stortår hade iaf gott om plats igår. Jag t o m provjoggade lite inne i affären, för att se om jag gled fram. Det kändes mycket töntigt, kan jag lova.

2 svar to “Att sko sig, del 2”

  1. Markus 10 december, 2008 den 13:46 #

    Finns det bild eller film på detta? Skulle vilja se din jogiingrunda.

    • Sophia 10 december, 2008 den 13:56 #

      Han skulle må då, va? Men du kan få en privat förevisning i hallen 🙂

Kommentera

