Att sko sig rätt

8 Dec

Jag har ägnat en liten stund av lunchen åt att läsa recensioner av skor. Jag inser att det verkar korkat att springa (ha ha) iväg och köpa nytt det första jag gör, men de jag har är verkligen inte i form (de heller).

Har alltid gillat Asics, de passar min fot alldeles utmärkt. Var storkonsument av deras volleybollskor i ett tidigare liv och har hittills aldrig fått ett enda skav. Det snävar ju in utbudet en aning, även om det ändå är många varianter och variabler att välja mellan. Intersport i Sigma nästa, de sägs vara bra på skor.

Men, den stora frågan kvarstår, kommer ett par nya skor att fungera som en morot, eller som ett dåligt samvete långt in i en garderob?

Ett svar to “Att sko sig rätt”

  1. Markus 8 december, 2008 den 13:35 #

    Som en morot. Det kanske finns morotsfärgade skor? 😉

Kommentera

