Att förutse framtiden

6 Dec

Om exakt 18 månader är jag klar med denna blogg. Då behöver jag den inte längre. Då är det slut.

Om exakt 18 månader har jag sprungit mitt första marathon: Stockholm marathon 2010.

Det är ett livsmål jag har och jag tänkte uppfylla det några månader jag fyller 30. Jag har alltid föreställt mig att jag ska vara på topp, på flera plan, när jag är 30. Att springa ett marathon är min idé om att vara på topp på det fysiska planet.

Nu startar jag, 14.00 5 juni 2010 startar loppet. Kommer jag i mål?

Kommentera

